نقش شاتون و پیستون خودرو و نشانه های خرابی

بدین ترتیب به کار گیری از روغنکاریهای استاندارد در دورههای زمانی منظم تاثیر اکثری در کمتر آسیبهای احتمالی به پیستون دارد. رینگ های پیستون علاوه بر فشرده نمودن مواد احتراق در بالای پیستون ، مانع شکافت روغن روانکار از پایین پیستون به داخل گوشه و کنار احتراق هم می شوند ، در غیر این شکل ، روغن موتور به باطن محفظه احتراق شکافت کرده و سبب روغن سوزی موتور خودرو می شود. بنابراین می بایست به رخ منظم روغنکاری شوند. روغنکاری دیواره سیلندر و پیستون و فاصله لقی آنها. همین رینگ عمل عده کردن روغن از دیواره سیلندر را به جهت پرهیز از نفوذ آن به گوشه و کنار احتراق به کمک رینگ دانسیته تکمیل می‌کند و اگر حلقه دانسیته جمع کردن روغن را ناقص انجام دیتا باشد حلقه روغن آن را تام میکند. کمتر سطح تماس پیستون و دیواره بوش یا سیلندر و در سرانجام کاهش اصطکاک و فرسایش این رینگ پیستون ضعیف دو. در همین دسته، در تاج پیستون برای سر شمع و یا سوپاپها فضایی را حساس گود نمودن آن ایجاد میکنند. مدل طراحی تاج سیلندر فضای محیط احتراق، استحکام و ضریب انبساط پیستون و میزان مرغوب بودن احتراق را تحت تاثیر میگذارد. همه پیستون های موجود در سیلندرهای یک موتور می بایست از نظر میزان و بعدها و وزن یکی از باشند تا در کارایی آن ها اختلاف میزان مرغوب بودن یا این که روزگار تولید نشود. و در غایت پیستون باعث خارج راندن گازهای ناشی از احتراق از وظیفه ی پیستون گوشه و کنار سیلندر میگردد. در علیه پیستون های آلومینیومی ریختهگری انبساط زیادی دارا هستند که چنانچه متناسب اصلی سیلندر و محفظه احتراق نباشد دردسرساز میشود. در صورت زیر ، سطح بالای پیستون ، مقعر می باشد. در پیشین کل پیستونها اهمیت تاجی صاف طراحی میشدند ولی امروزه بسته به جور موتور همین سطح طراحی متمایز دارد. تراز بالای پیستون تحت ، گنبدی رخ می باشد.

حتما بخوانید:
باربری تهران نو - تجربه یک اسباب کشی رویایی با اتوبار در محدوده تهران نو
hacklink al hd film izle php shell indir siber güvenlik türkçe anime izle Fethiye Escort android rat duşakabin fiyatları fud crypter hack forum bayan escort - vip elit escort lyft accident lawyer html nullednulled themesKamagrasu tesisatçısıGeri Getirme Büyüsü