کسب و کارها برای پیشرفت باید روی برند خود سرمایه گذاری کنند. در دنیای دیجیتال امروزی، یک عدد از رویه های تبدیل شدن به یک برند، داشتن وب تارنما و عمل اینترنتی است.
برای ساخت یک وب وب سایت عالی، کارهایی باید انجام شود. او‌لین کاری که باید در همین راستا انجام دهید همین می باشد که یک نام اینترنتی خوب و دیدنی انتخاب کنید. همینطور مطمئن شوید که لوگویی که انتخاب می نمایید به جهت به دست آوردن و کار شما منطقی است و باید املای آن درست و خوانا باشد و از لغات نا آشنا به کار گیری نکنید.
اکنون که دامنه خود را خریداری کرده اید، وقت آن هست که کارهای بیشتری انجام دهید. در این نوشته 10 مورد زیاد اهمیت را لیست می کنیم. نکاتی که در صورتی که در طراحی وب تارنما خود از آنان پیروی کنید، مطمئن باشید که وب وبسایت شما به جهت مخاطبان جالب خواهد بود و چندین قدم به پیروزی نزدیکتر شده اید.
 

1. وجود نقشه راه و روش منطقی و اساسی

البته وب وب سایت بایستی از لحاظ ظاهری خوشگل باشد. اما مهمتر از آن، در آغاز بایستی طریق کار اصلی وبسایت خود را بدانید. قبل از اینکه حتی بتوانید سرور خود را گزینش نمایید یا این که حتی یکی از از کدهای HTML را وارد کنید، بایستی انتخاب نمایید که چه برنامه ای برای تارنما خویش در آیا لحاظ دارید؟ تجربه کاربری هم به جهت وبسایت و هم به جهت بهینه سازی سایت کلیدی است. زیرا وب سایت گوگل علاوه بر محتوا، ساختار سایت را هم در نظر می گیرد.
به این عامل بایستی از لحاظ بصری و بصری یک طرح مناسب و منطقی را گزینش کنید. به طوری که اشخاصی که از سایت شما مشاهده می نمایند بتوانند به راحتی اهمیت آن تعامل داشته باشند و منطق وب سایت شما را ادراک کنند و همینطور در مرتبه بندی google قرار بگیرند.

2. اطلاعات ظریف و دارای ربط حیاتی تجارت را منتشر کنید

جاش فرانکل طراح می گوید: «بزرگترین باخت مردم همت برای ساختن وب سایتی هست که دوست دارند، خیر لزوماً وب سایتی که به آن نیاز دارند». فرانکل می گوید، به جهت مثال، یک رستوران را در لحاظ بگیرید.
همه ما می دانیم که به جهت پیروزی در به دست آوردن و کار، یک رستوران بایستی منویی از غذاهای خویش داشته باشد تا بتواند به راحتی مشتریان خود را از غذاهای رستوران باخبر کند. هر به دست آوردن و کاری که دارید، برای هر کمپانی وابسته ای که هر برنامه ای را تبلیغ می نماید واجب است. همین بدان معناست که شما باید در جایی داده ها کاملی در مورد کسب و فعالیت خود داشته باشید تا از آن برای اطلاع مشتریان و مخاطبان خود در مورد مدل کاری که انجام می بدهید استعمال کنید. به عنوان مثال، درصورتیکه شغل شما فروش یک فرآورده است، بایستی تصاویری با میزان مرغوب بودن خوب برای تمامی محصولات خود ارائه دهید. علاوه بر این، در صورتی که در صنعتی فعالیت می کنید که خدمات ویژه ای به مشتریان ارائه می دهد، به عنوان مثال: سرویس ها پذیرایی عروسی، بایستی تمام امور و کارهای انجام شده را اهمیت جزئیات در وب تارنما خود قرار دهید.
به عنوان نمونه صاحب و مالک یک سالن زیبایی می تواند نظرات و پیشنهادات مشتریان خویش را در تارنما قرار دهد، چون مخاطبان یک سالن زیبایی دوست دارا‌هستند دیتاها کافی در گزینه کیفیت همین تالار داشته باشند تا بتوانند خوبتر تصمیم بگیرند. در عاقبت می توانید اهمیت ارسال لحاظ برای مخاطبان در سایت، اعتماد مشتریان خویش را ارتقا دهید. وبسایت خویش را اهمیت اعتنا به نیازها و علایق مخاطبان خود به رخ فردی طراحی نمایید تا همیشه مخاطبان خویش را داشته باشید.
 
یک نکته موءثر برای تارنما شما همین می باشد که قبل از طراحی وب وبسایت خود، وب تارنما رقبای خود را باز‌نگری کنید، به تیتر نمونه اگر به تولید و فروش پوشاک سرگرم هستید، باید بهترین حریف خود را در راستا کاری خود و سایت او پیدا کنید. همچنین باز‌نگری نمایید و عارضه ها موفقیت او را بیابید، مشاهده کنید از چه سبک محتوایی در تارنما خود استعمال کرده میباشد که مخاطبانش را جذب کرده است.
واربی ​​پارکر می گوید: “کوتاه نباشید، گهگاه وقت ها یک یا این که دو گزاره می تواند فراوان قدرتمند باشد.” بسته به ماهیت کسب و فعالیت خود، با ثبت داده ها دارای در تارنما خود، در عمل خویش حاذق و توانمند باشید.

3. اطلاعات تماس را ارائه دهید

ثبت داده ها تماس در وبسایت مطمئناً یکی از از مهمترین کارها است، براین اساس می بایست برگه اختصاصی به خویش را داشته باشد. میلز می‌گوید: «چند بار از وب‌سایت یک کمپانی تماشا کرده‌اید و فکر کرده‌اید که ارتباط اهمیت آن کمپانی چقدر طاقت فرسا است؟» او می گوید: «بنابراین می بایست یک کاغذ داده ها تماس در سایت خود قرار دهید و کل اطلاعات مثل نشانی ایمیل، تلفن ثابت، تلفن همراه، در صورت لزوم، فرم تماس و لینک و پیوند نتورک های اجتماعی را برای کسب و کار خویش قرار دهید. دادن. تا اشخاص بتوانند به راحتی به دیتاها تماس شما دسترسی داشته باشند. چون هیچ چیز خسته کننده تر از عدم برقراری ارتباط کلیدی تجارت نیست. چون هدف هر طراحی وب تارنما به دست آوردن و فعالیت افزایش جذب خرید کننده است.
زمانی که می خواهید دیتاها تماس و آدرس پست الکرونیکی و شبکه های اجتماعی خویش را در تارنما قرار دهید، آن را به صورت عکس در وب سایت قرار ندهید، آنان باید بتوانند روی آنان کلیک کنند، بنابراین اصلی کلیک بر روی آیکون های شبکه های اجتماعی، مخاطب به راحتی می تواند وارد کاغذ گردید مرتبط باشید و کارهایی را که می بایست انجام بدهید انجام دهید.
 
  امروزه تمامی گوشی های هوشمند همین امکان را دارا هستند که بر روی لینک و پیوند های تماس کلیک کرده و حساس کلیک بر روی آن مستقیماً تماس برقرار کنند

4. رابط کاربری ساده و جذابی داشته باشید

نقشه بدون عبارات اختصاری بی فایده میباشد و وبسایت بدون راهکار مشخص و معلوم بی مفهوم و بی فایده است.
مطمئن گردید که از نام های درست و منطقی به جهت صفحه ها گوناگون تارنما خود به کارگیری می کنید. به تیتر مثال: حساس ما تماس بگیرید یا کلیدی ما تماس بگیرید (اطلاعات تماس گنجانده شده است)، کاغذ درباره ما (اطلاعات در گزینه تاریخچه کمپانی شما) و …
 هنگام گسترش یک راهکار استراتژیک برای وبسایت خود، می بایست راهی برای ایجاد یک فراخوان به جهت مبادرت در نظر بگیرید. این بدان مضمون‌ میباشد که آنچه مردم دوست دارند در وبسایت شما ببینند این هست که می توانند به راحتی به کاغذ آیتم علاقه خویش در هر ورقه از تارنما بروید، سفارش دهند و به راحتی به تیم شما لینک دهند. بتوانید به سایت خود بپیوندید، به ایمیل خویش دسترسی داشته باشید، سرویس ها خود را مشاهده کنید، محصولات خویش را تماشا نمایید و …
شما بایستی هدف ها خویش را در تارنما خویش پر‌نور کنید. فرانکل می گوید: «خودتان را به جای مخاطبان و مشتریانتان بگذارید. وقتی از تارنما شما تماشا می کنند، به آنچه می خواهند فکر کنید. هدف ها آن‌ها چیست؟ به هدف ها مشتریان بالقوه خود فکر کنید.
به خصوص زمانی که تصمیم دارید در سایت خود فروش آنلاین داشته باشید، می بایست به رابط کاربری آن توجه بیشتری داشته باشید، چون سایتی که فروش آنلاین داراست باید به طور کامل امکانات و دیتاها اضطراری را به شکل آنلاین در اختیار خریدار قرار دهد. تا مشتریان بتوانند به راحتی خرید خود را انجام دهند و به وبسایت شما اعتماد کنند.

5. لینک و پیوند کانال های اجتماعی را در وب سایت درج کنید

توییتر، فیسبوک، لینکدین، اینستاگرام، تلگرام، پینترست، وب سایت گوگل پلاس، آپارات و غیره. نتورک های اجتماعی هستند که امروزه گزینه استقبال عمده مردمان قرار گرفته اند.
امروزه کانال های اجتماعی متعددی وجود داراست که شما بایستی در آنها کاربر گردید و به دست آوردن و فعالیت خود را در وب سایت خود توسعه و گسترش دهید تا به دست آوردن و کار خویش را بسط دهید. این هم در سئوی شما فراوان موءثر است. فعالیت در کانال های اجتماعی و اکران لینک و پیوند های آن ها در وب سایت سبب تبلیغ مارک شما می شود.

 

ایندکسر