[ad_1]

مدیر عامل فیس بوک ، مارک زاکربرگ ، در روز دوم کنفرانس امنیتی مونیخ ، 15 فوریه 2020 صحبت می کند (AP Photo / Jens Meyer)

مدیر عامل فیس بوک مارک زاکربرگ در روز دوم کنفرانس امنیتی مونیخ ، 15 فوریه 2020 صحبت می کند (AP Photo / Jens Meyer)

Logo_Disinfo Dispatch Padding

افشای اطلاعات نادرست ویروسی و توضیح اینکه از کجا ناشی شده است ، صدمه ای که ایجاد می کند و آنچه که باید درباره آن انجام دهیم.

CORK ، ایرلند – یک شرکت حقوقی به نمایندگی از ناظران فیس بوک که از این غول فناوری به دلیل “آسیب روانی” شکایت می کنند ، از اجرای تبلیغات در فیس بوک با هدف ترغیب بازبینی کنندگان بیشتر مطالب برای اقدام و اقدام قانونی علیه این غول فناوری جلوگیری شده است.

کلمن حقوقی ، یک شرکت حقوقی ایرلندی مستقر در دوبلین ، قبلاً از طرف ناظران محتوایی که به دلیل قرار گرفتن مکرر در معرض محتوای گرافیکی و خشونت آمیز مبتلا به PTSD تشخیص داده شده اند ، علیه فیس بوک شکایت کرده است.

اکنون آنها می خواهند با بیش از هزار ناظری که توسط اشخاص ثالث استخدام شده اند صحبت کنند تا نفرت انگیزترین مطالب ارسال شده در فیس بوک را فیلتر کنند. و آنها می خواهند از تبلیغات فیس بوک برای یافتن آنها استفاده کنند.

این شرکت بارها و بارها تلاش کرد تا “کمپین تولید سرب” را در بستر تبلیغاتی فیس بوک قرار دهد ، اما در هر صورت بدون هیچ توضیحی غیر از اینکه این آگهی “سیاست خصوصیات شخصی” این شرکت را نقض کرد ، رد شد.

تبلیغاتی که شامل پیوند به وب سایتی بود که ناظران می توانستند علاقه خود را برای ارزیابی پرونده خود ثبت کنند ، تأیید نشد ، حتی اگر متن یکسان با آگهی از قبل تأیید شده داشته باشند:

“در چند سال گذشته ، افزایش بی سابقه ای در تعدیل کنندگان محتوای مبتلا به PTSD وجود داشته است. این افزایش قابل توجه به دلیل قرار گرفتن روزانه در معرض محتوای مزاحم ، دام ، سو abuse مصرف مواد مخدر ، حیوانات بی رحمی ، خشونت و بسیاری موارد دیگر است که قسمت مهیج و مهیجی از نیازهای شغلی آنها است. با پر کردن فرم ارزیابی رایگان پرونده ، تمام نگرانی های یک وکیل باتجربه را برطرف کنید. کلمن حقوقی یک تیم اختصاصی از وکلای باتجربه دارد که می توانند کمک ، مشاوره و راهنمایی شخصی ارائه دهند. جبران این ادعا می تواند اولین گام در مسیر بهبودی شما باشد. “

تبلیغات در فیس بوک

در اواخر سپتامبر و اوایل ماه اکتبر در هفته شش بار این تبلیغ رد شد. علیرغم شکایت های بیشمار ، فیس بوک هنوز توضیحی دقیق در مورد دلیل رد تبلیغ خود به این شرکت نداده است ، اما وکیل دیوید کلمن معتقد است که دلیل آن واضح است.

کلمن به VICE News گفت: “فیس بوک به شکلی کاملاً تجاری با این موضوع برخورد می کند و بدیهی است که آنها در تلاشند تعداد تعدیل كنندگانی را كه خواهان جبران خسارت هستند ، محدود كنند.” “این فقط یک موضوع تجاری نیست ، بلکه یک مسئله اجتماعی و شخصی است و برای این افراد کاملاً شخصی است.”

به گفته یک منبع آگاه از موضوع ، بیش از دو نفر از ناظران فعلی و سابق فیس بوک در حال حاضر یک پرونده آزمایشی را با کلمن حقوقی امضا کرده اند ، زیرا نامش فاش نشد زیرا در این صورت اجازه صحبت نداشت. یکی از آنها شامل یک کارمند تمام وقت فیس بوک است که به طور بالقوه شرکت را در معرض ریسک مالی بسیار بیشتری نسبت به شکایت توسط مجریان که کارگران پیمانی با حقوق پایین هستند ، قرار می دهد.

اگرچه فیس بوک به دلیل 52 میلیون دلار پرونده قضایی را با مجریان در کالیفرنیا حل و فصل کرده است ، اما این منبع به VICE News گفت که ممکن است فیس بوک در ایرلند تاسیس نشود به دلیل قوانین سختگیرانه اروپا در مورد کار در اروپا. ، این می تواند منجر به پرداختی بسیار بیشتر از پرونده های قضایی در ایالات متحده به شاکیان شود.

کلمن به هیئت نظارت جدید فیس بوک مراجعه کرد و برای برجسته سازی موضوع رد تبلیغات ، به نیک کلگ ، رئیس امور جهانی فیس بوک متوسل شد. این نامه به Clegg شامل گزارش های پزشکی ویرایش شده از دو تن از ناظران محتوای سابق است که از فیس بوک شکایت می کنند.

هر دو گزارش – که توسط VICE News بررسی شد – توسط مشاور دکتر آن لیدر نوشته شده و حاوی شواهد لعنتی درباره تأثیر کار مجری محتوا در زندگی ناظران و زندگی خانواده های آنها است.

“تصویب استاندارد بالایی از عملکرد تعیین شده توسط فیس بوک برای پیوستن به این صف ها دشوارتر می شد. او باید به محتوای گرافیکی جنسی نگاه می کرد و خشونت ، حیوان گریزی ، کودک سالاری و سایر مطالب وحشتناک را تماشا می کرد. او به من گفت که یادش می آید پسری حدود نه یا ده ساله را تماشا می کند که “اراده خود را در مرغ قرار داده”. او همچنین از کودکانی که با بچه ها رابطه جنسی برقرار می کنند و افرادی که با حیوانات رابطه جنسی دارند مراقبت کرده است. او تجاوز به دختران جوان و سایر تصاویر وحشتناک و آزار دهنده را تماشا کرد. وی قمه زنی و آتش سوزی را مشاهده کرده است. “رهبر در گزارشی از زنی 37 ساله گفت: نتیجه گیری این زن در نتیجه کار” از اختلال تنظیم اضطراب و استرس پس از سانحه بسیار قابل توجهی برخوردار بوده است.

کلمن به VICE News گفت که این آگهی در تلاش است تا به افرادی دسترسی پیدا کند که به عنوان مجری محتوا کار می کنند و ممکن است به روشی مشابه تحت تأثیر قرار بگیرند اما از امکانات قانونی جبران خسارت آگاهی ندارند.

یک مجری کنونی فیس بوک به VICE News گفت که رد تبلیغ “یک نمونه عالی از سانسور” است ، و محتوای بسیار نگران کننده تری را در این سیستم عامل باقی می گذارد.

“این امر به وضوح در مواردی اتفاق می افتد که اهداف آگهی های منتشر شده ارتقا awareness آگاهی از ایمنی در محل کار ، واقعی بوده است ، اما برخی از بازرسان ، احتمالاً کارمندان مستقیم فیس بوک ، تصمیم به حذف آنها گرفته و دائماً آنها را رد می کنند زیرا این امر مغایر با علاقه آنها است. مجری گفت ، که ناشناس شد تا صریح صحبت کند.

فیس بوک به درخواستی برای اظهار نظر در مورد عدم تأیید تبلیغات پاسخ نداد.

[ad_2]

منبع: ranginews.ir

ایندکسر