بهتر است به طور منظم ، چیدمان بخشی از مغازه را تغییر دهید تا دکورتان برای نشتری تکراری و یکنواخت نباشد. فرض کنید که بخواهید یک کالای لوکس و با کیفیت را از یک فروشگاه یا مغازه خریداری کنید . برای این کار می توانید از پارتیشن مغازه استفاده کنید. می توانید از یکسری علامت ها یا تابلوهای فصلی به عنوان یک «سرعتگیر» استفاده کنید. شاید با خود فکر کنید که مشاغل سنتی مثل عطاری احتیاجی به طراحی داخلی و ویترین ندارند، ولی اشتباه نکنید. تا حالا اتفاق افتاده که به این فکر کنید که چرا مغازه هایی که دارای اجناس مشابه می باشند دارای فروش متفاوت دیزاین صحن حویلی هستند؟ آیا به فکر افتتاح مغازه شکلات فروشی خود هستید؟ بنابراین با توجه به اینکه اکثر مشتری ها ابتدا به سمت راست مغازه برای دیدن تمایل دارند. اگر اکثر کالاهای یک مغازه، طلا، بدلیجات و جواهرات کلاسیک هستند، پیشنهاد می شود روشنایی مغازه را زیاد در نظر بگیرید. انتخاب رنگ و نورپردازی به سبک لباس های موجود در بوتیک بستگی دارد، اینگونه که برای لباسهای کلاسیک از نورپردازی روشن و برای لباس های سبک آنتیک از نورپردازی ملایم استفاده کنید.

۶- استفاده از سقف های کاذب جذاب و خیره کننده ، راهکاری مثبت در جذابیت یک فضای تجاری است . آیا سبک سنتی را برای خانه خود در نظر گرفته اید یا مدرن و یا تصمیم دارید یک فضای آرام و پر از آرامش داشته باشید و یا خانه ای با دکوراسیون رسمی را ترجیح می دهید؟ در طراحی دکوراسیون داخلی مغازه پوشاک زنانه بیشتر از تن رنگ هایی استفاده شود که مورد علاقه خانم ها است. همچنین استفاده از کاغذ دیواری یا پارچه های رنگارنگ نیز روشی دیگر برای جلب توجه مشتریان است. روش دیگر این است که ؛ محصولات را در وسط راهروها بچینید ، تا مشتری با رسیدن به این کالاها ، در مورد خرید یا عدم خرید تصمیم گیری کند. طراحی این بخش نیز بنا بر کارکرد آن مغازه بسیار مهم بوده چرا که بعد از جذب مشتری و حضور او در مغازه، فضای داخلی باید به عنوان القا کننده یک حس خوب در ذهن مخاطب بسیار تاثیر گذار باشد. دکوراسیون دفتر مشاور املاک ، دکوراسیون مغازه مشاور املاک : در حال حاضر، بازار شغل مشاور املاک بسیار داغ می باشد. طراحی مسیر حرکت در دکوراسیون مغازه باید به گونه ای باشد که محصولات شما بیشتر درمعرض نمایش باشند.

چیدمان صندلی ها باید به گونه ای باشد که مشتری بتواند محصولات ببیند و نسبت به خرید تصمیم گیری کند. اگر ابعاد فروشگاه یا مغازه بزرگ باشد، باید این سیرکولاسیون را به گونه ای تعریف کنید تا مشتریان از یک طرف وارد شده، به راحتی در کل فضا بچرخند و سپس خارج شوند. همچنین، ممکن است برای مشتریان دشوار باشد که آب نبات مورد علاقه خود را که در پس زمینه رنگی قرار گرفته است، پیدا کنند. فروشگاه لوازم یدکی در اصل یک فروشگاه تخصصی میباشد که افراد خاصی نیز ممکن است فقط گاهی اوقات به این مغازه مراجعه کنند. در واقع با بهرهگیری از طراحی داخلی میتوانید به آسانی فروش خود را به شکل قابل توجهی افزایش دهید. برای بازسازی سقف شما میتوانید متناسب با سلیقه و طرحی که مورد نظرتان است از انواع سقف کاذب مغازه که از انعطاف پذیری بالایی در طراحی برخوردار هستند استفاده کنید که با توجه به نوع مغازه و اجناس این طراحی ها متفاوت خواهند بود.

تفاوت این دو سبک در این است که در سبک مدرن همانطور که گفته شد از اشکال هندسی واضح و مشخص استفاده می شود ولی در سبک امروز خطور کج و مورب هم دیده می شود. دقت در نورپردازی نیز باعث می شود که مغازه و اجناس جذاب تر دیده شوند . در طراحی فروشگاه جدید یک آشپزخانه و سرویس بهداشتی در پشت فضای اصلی دیده شده است. مطالب مطرح شده در این مقاله بخشی از مطالب طراحی سوپر پروتئینی را شامل میشود. بدون شک ، شما به عنوان یک فروشنده می خواهید نظر مشتری را برای خرید محصولات جلب کنید. ۸- استفاده ز یک جسم خاص ( در اینجا میز آبی شیشه ای ) برای معرفی محصولات گزینه جالبی به نظر می رسد . شرکت کیان دکور با داشتن طراحان و مجریان متخصص و استفاده از متریال مرغوب و درجه یک میتواند آسودگی خاطر را برای شما در امر دکوراسیون به ارمغان آورد.

ایندکسر