ایکس بادی XBody چیست – مزایا و معایب استفاده از ایکس بادی

یکی از پرسش ها رایج درباره طرز ایکس بادی، مدت روزگار استفاده از آن به جهت انجام تمارین ورزشی است. متاسفانه یک عدد از معایب ایکس بادی رها کردن آن زودتر از عاقبت گرفتن است. وقتی بدن زیر فشار بیشتری قرار بگیرد، نتیجه برعکس میگیرید. شما هنگامی حرکات قدرتی را اکثر انجام میدهید، عده عضلانی فارغ از چربی در تن ارتقاء مییابد. به این ترتیب هنگامی عضله‌ها را مهم امداد تمرینات ایکس بادی تقویت میکنید حتی در شرایط متعدد با میتوانید تعادل خویش را محافظت کنید. با توجه به مدت روزگار کوتاه تمرینات ایکس بادی (هر جلسه 20 دقیقه) که دو یا سه جلسه در هفته می باشد، همین تمرین به جهت کسانی که فراوان مشغله و مشغول هستند و یا تمرینات طولانی، شدید و استرس زا دارا هستند مطلوب است. تمرینات دسته دیگر ایکس بادی هوازی می باشند که چربی سوزی، گردش خون و هضم را ارتقا می دهند. عوارض ایکس ایکس بادی قائمشهر بادی چیست ؟ عوارض باشگاه ایکس بادی یا ems چیست؟ جالب می باشد بدانید در هر جلسه در میان ۵۰۰ تا ۷۰۰ کالری از وزن تن در اثر ایکس بادی از بین میرود. به همین خاطر هست بخش اعظمی از ورزشکاران و بدنسازان ترجیح می‌دهند دارای کمک ایکس بادی سریعتر به وزن ایدهالشان برسند. چنانچه حرکات ورزشی حساس ایکس بادی سوای وقفه و استراحت انجام شود تا مدتها بر بر روی بدن تاثیر میگذارد. در طی انجام این ورزش بلند نمودن وزنههای سنگین انجام میشود. ولی همین کار می بایست زیر نظر مربی و حیاتی دقت رخ بگیرد. اگر بگوییم که در طی انجام تمارین ورزشی با ایکس بادی در حدود ۵۰۰ تا ۷۰۰ کالری در زمانه انجام (۲۰ دقیقه) و حدود ۱۸۰۰ کالری در طی مدت باز پروری عضلات (۴۸ تا ۷۲ ساعت سپس از تمارین) مصرف می شود شاید فکر کنید که اغراق شده میباشد اما تحقیقات متعددی که در این زمینه شکل گرفته هست خبر از سوزاندن ۲۵۰۰ کالری در هر جلسه تمرین ورزشی حساس همین تکنولوژی ایکس بادی چیست می دهد. خوشبختانه تکنولوژی ایکس بادی که اساسی علم EMS مرتبط هست به کمک بشر آمده میباشد تا افراد بتوانند به شتاب و در کمترین زمان به اهداف تناسب اندام دست یابند. به طور همزمان میزان سوخت و ساز بدن هم بالاتر می رود که نقش با بر روی تناسب اندام دارد. در ورزش xbody یا ems هر تمرین 20 دقیقه ای بهاندازه 500 تا 700 کالری انرژی استعمال خواهد شد که حساس همین مقدار تکرار تنها 2 روز در هفته ورزش کفایت می کند . همینطور به ارتقا میزان گردش خون در تن امداد زیادی میکند. بعد از آن به افزایش و تقویت ماهیچه ها در منطقه شکم و پهلو کمک میکند.

حتما بخوانید:
اکنون می توانید "پاسپورت" COVID با قیمت 19.95 دلار دریافت کنید
hacklink al hd film izle php shell indir siber güvenlik türkçe anime izle Fethiye Escort android rat duşakabin fiyatları fud crypter hack forum bayan escort - vip elit escort lyft accident lawyer html nullednulled themesKamagrasu tesisatçısıGeri Getirme Büyüsügates of olympus oynaEvde Paketleme İşi İstanbul