استفاده از 7 برج خنک کننده استراتژی‌ها مانند طرفداران

یک طریق ابتدایی برای خودداری از تشکیل رسوب، تخلیه چکیده از آب گردش کننده در مدار و جایگزین کردن آن کلیدی کمی آب نو می باشد که غلظت مواد و املاح معدنی در آن کمتر باشد. پس به طور حساس به مواد کمتری برای ایجاد این بدنه ها احتیاج است و می قدرت ضخامت همین دودکش ها را در قسمت میانی به ۶-۷ اینچ رساند . همینطور ضخامت قطعات فایبرگلاس درستون ها و تشتک برج ها به ۱۲mm میرسد . از طرف دیگر می توان پایین فن، یک مانع بصورت یک در تعبیه نمود که می توان از آن در آب و هوای گرم (که نصیب خشک برج مشکلی به جهت کارکرد نیروگاهی تولید می کند)، برای ارتقاء دمای محیط به کارگیری کرد. جریان سیال اصلی گذر از شبکه لوله های رشته رشته در تماس حیاتی هوای خشک گوشه و کنار گشوده خنک می شود. انرژی منتقل شده از آب به هوا امکان دارااست گاهاً در یک سامانه گشوده صورت پذیرد. شکل طراحی همین نوع برج موجب می شود ۳۰% بازدهی خنک سازی این دستگاه اهمیت مکش طبیعی متقابل آب و هوا رخ پذیرد. طراحی کولینگ تاور فایبرگلاس مکعبی با کمترین تولید حفره (سوراخکاری) یار است. دوران ابعادی معمول حرفه آلومینیوم کولینگ تاور از قطر 0.8 متر تا ۳ متر میباشد. 4. میزان دبی هوا در برج خنک کننده کنترل شود و در رخ نیاز فن از مدار بیرون شود. در غیر اینصورت قطرات آب به وسیله جریان هوا به خارج منتقل شده و در شکل خروج در اطراف برج ته نشین شده و بصورت باران کثیف در می آیند . در درحال حاضر حاضر در بالای دودکش خنک کننده معمولاًیک حذف کننده کارگزاری میشود تا از خروج قطره آب به وسیله برج خنک کننده چیست هوا جلوگیری نماید. آکنهها آب سرازیر شده از بالای برج را حیاتی هوایی که از دربین آن حرکت می‌نماید کاملاً مخلوط کرده به طوری که آب به شکل یک قطره از یک آکنه به مرحله آکنه دیگر به وسیله نیروی ثقل خود میریزد. آکنه ها آب سرازیر شده از بالای برج را باهوایی که از بین آن حرکت می نماید به طور کامل ترکیب کرده به طوری که آب به شکل یک قطره از یک آکنه به تراز آکنه دیگر توسط نیروی ثقل خود میریزد . در برج خنک کن مرطوب (Wet-Cooling Tower) آب گرم از بالای برج دارای عبور از پکینگها و عکس العمل اهمیت جریان هوای جدید که از محیط بیرون توسط فن یا به صورت طبیعی وارد برج میگردد ضمن تبادل حرارتی و خنک شدن در ذیل برج تهنشین میشود. از برج خنک کننده در سیستم خنککاری واحدهای پالایشگاهی، پتروشیمیایی و بقیه واحدهای شیمیایی مشابه، نیروگاههای حرارتی و سیستمهای اچویایسی به جهت تهویه مطبوع ساختمان به کار گیری میشود. یکی از نکاتی که در بهره مندی از مزایای این نوع از سیستم ها بسیار کلیدی است، موضوع چگونگی گزینش برج خنک کننده هست که همواره از دارای ترین مسائل به شمار می رود. 2. زیرا قبلاَ آب در نصیب خشک، خنک شده است، به این ترتیب افتهای ناشی از تبخیر در نصیب مرطوب کاهش یافته می باشد و در سرانجام از مصرف آب جبرانی برای جبران تبخیر آب، به طور چشمگیری کاسته خواهد شد. در واقع جهت پرهیز از هدر رفت آب و صرفه جویی و بهینه سازی مصرف آب، اهمیت به کار گیری از کولینگ تاور ، دمای آب کاهش یافته و مجدداً به چرخه خنک کاری بازگردانده می شود. 3. کارگزاری کولینگ تاور را در فاصله مناسبی از موانع (درخت، دیوار، بنا و…) انجام دهید. ابعاد متاع این برجها از چوب به استیل تغییر و تحول یافت و امروزه این گونه برجها از بتن مسلح ساخته میشوند. بطوریکه در ژنراتورهای بخار ،باد بزنها که از نوع جاذبه تحمیلی هستند در سطح زیرین جهت راندن هوا بداخل برج نصب شده اند .از لحاظ تئوری همین دسته برج ترجیح داده می شود ،زیرا رشته اساسی هوای خنک کننده فعالیت می نمایند و بدین جهت نیروی کمتری را تلف می نمایند . شالوده عمل تمام برج خنک کننده ها بر مبنای ایجاد سطح تماس اکثر فی مابین جریان آب گرم و هوای سرد و در سرانجام تبادل حرارتی میان این دو می باشد. در نمودار زیر تماشا می کنید که آب برج خنک کن به چه رخ اصلی کاهش توشه حرارتی دچار یخ زدگی می شود. فعالیت و وظیفه دارای دودکش خنک کننده ارتقاء تراز جانبی در بین آب گرم و هوای سرد می باشد که این عمل توسط پاشیدن قطرات ریز آب در آکنه های گونه splash یا توسط آماده کردن مرحله بزرگی از آب بصورت یک لایه متحرک در آکنه های نوع film شکل می گیرد . در نیمه دوم قرن بیستم به مرور استعمال از برجهای خنککننده فایبرگلاس در تهویه مطبوع ارتقاء یافت و گونه های متمایز از آنها وارد صنعت تأسیسات شدند مانند:برجهای فایبرگلاس کراس فلو، گرد یا مخروطی، مکعبی و غیره که در کنار برجهای خنککننده صنعتی و بتنی امروزه از آن‌ها به کارگیری میشود. اکنون به جواب سوال دوم می پردازیم. در شرایط فن خاموش جریان هوا اهمیت سرعت مضاعف ناچیز برعکس شده بر اثر جریان طبیعی غلبه کرده و به سمت ذیل حرکت می کند. صحیح میباشد که همین معایب ناچیز میباشند و ممکن است حتی در ارتفاع عمر اثر گذار یک کولینگ تاور ابدا رخ ندهند البته بهتر میباشد آن‌ها را بدانید. توجه به همین نکته ها امداد می کند که در برعلیه ادعاهای غیر منطقی در خصوص به تله انداختن بخار آب با مولکولار سیو(Molecular sieve) و برگرداندن آن به کولینگ تاور فارغ از صرف انرژی، عامل قابل قبولی داشته باشیم. صورت خاص هذلولی مانند دودکش این مدل برجها به جریان یافتن خوبتر هوا یاری می کند. همینطور اختلاف فشار بخار آب اشباع شده در سطح قطرات دارای بخارآب، در هوایی که در جهت مخالف آب جریان داراست به تبادل حرارتی کمک مینماید . برج خنک کننده یا برج خنک کن وسیلهای برای دفع حرارت زاید آب مورد استفاده در چگالنده به جو از طرز تبادل حرارتی حیاتی هوا قطره گیر برج خنک کن است. براین اساس برای محافظت برج خنک کننده در زمستان می توان از سیستم در دست گرفتن هوشمند برج خنک کننده بدور هم‌زمان استفاده کرد تا دما در یک سلول افت نکند و همه سلول ها حساس دمای برابر باشند و یا سیستم اینورتر به صورت تک به تک کارگزاشتن شده البته مینیمم دما تعریف‌و‌تمجید شود. برج خنک کننده سیستم توزیع و پخش آبگرم دارد که آب را به صورت یکنواخت بر روی شبکه مشبک نزدیک به نیز میپاشد. چنانچه در حالتی که آب دورن تشت و لوله های برج خنک کننده قرار داراست و آب تخلیه نشود باید از سیستم پیمایش گرمایی الکتریکی در برج خنک کننده ( Electrical Heat Tracing ) بروی لوله ها و تشت دستگاه استعمال کرد تا قابلیت و امکان ذیل آمدن دما بیش از ۴۰ جايگاه فارنهایت را ندهد. به کارگیری از هیتر های فلنجی در تشت هم از راه های دیگر بالا نگه داشتن دمای تشت برج خنک کننده می باشد البته بروی دمای لوله ها کم اثر هست و ممکن میباشد دمای لوله ها تحت آمده و مبتلا یخ زدگی شود. وجود این سطح در چرخه موتور بخار منجر افت فشار بخار خروجی میشود، ولی در عوض مصرف بخار و در عاقبت مصرف سوخت را کاهش میدهد و هم زمان کارایی سیستم را نیز بالا میبرد. آنگاه آب گرم به بخش بالایی دستگاه سوق‌دهی می‌شود تا در مدار سیستم توزیع آب برج قرار گیرد. 2. هر گاه نیاز بود از بای پس به جهت بالا بردن دمای آب استفاده نمایید ، درصورتیکه دمای آب دوچندان تحت رفت به جهت خودداری از یخ زدن آب برج خنک کن اهمیت استعمال از طراحی بای پس نشان داده شده در تصویر به سرعت آب گرم را مستقیم به تشت برج خنک کننده وارد کنید. در برج های خنک کن مکعبی مهم سایز ریز از الکتروموتورهای دور ذیل بصورت کوبل مستقیم حیاتی فن استفاده شده که اهمیت کمترین لرزش و بالاترین راندمان می باشد. از حیث بعدها و اندازه، برج خنک کن در مدلهای ریز پشتبامی به جهت ساختمانهای مسکونی تا سازههایی غولپیکر و هذلولی صورت که ارتفاعشان در حدود دویست متر و قطرشان در حدود یکصد متر میرسد، وجود دارند. همینطور نوعی برج خنک کننده دارای شکل مستطیلی اساسی ارتفاع تقریبی چهل متر و ارتفاع هشتاد متر نیز وجود دارد. متداول ترین مدل برج خنک کن بر اساس مکانیزم جابجایی طبیعی و جابجایی تحمیلی تقسیمبندی میشوند. دستهبندی برجهای خنککن بر اساس نوع تماس هوا دارای آب صورت میگیرد؛ متداولترین گونههای برج خنککن بر اساس مکانیزمهای جابهجایی طبیعی و جابهجایی ناخواسته تقسیمبندی میشوند. برج خنک کننده خشک مرطوب (Dry-Wet Cooling Tower) حیاتی دو مسیر هوا به شکل موازی و دو مسیر آب به رخ سری میباشند. اساسی اعتنا به این که شاخکهای جانبی صرفا نصیب زیرین خود را خیس مینمایند، در شکل حرکت نکردن اسپرینکلر، نصیب متعددی از پکینگ خشک باقیمانده و راندمان دستگاه به شدت کاهش مییابد. برج خنک کن معمولاً به سه شکل فلزی، فایبر گلاسی و بتنی ساخته میشود. این مورد قضیه بخصوص در کشور اندک آبی زیرا کشور ایران به تیتر یک چالش جدی مطرح میشود. در واقع همین دستگاه اصلی ایجاد مرحله تماس زیاد میان آب و هوا سبب خنک شدن آب گرم میگردد به کلمه دیگر می توان گفت گرمای آب را به خارج از آب پکینگ اسپلش برج خنک کننده منتقل میکند. بنابراین تشت خشک بوده قابلیت یخ زدن آن وجود ندارد و تانک در داخل و محل قیمت فن برج خنک کننده گرم قرار دارد. برای حفظ برج خنک کننده در زمستان در وضعیت معمولی سوای تانک مقداری از آب همیشه داخل تشت و لوله ها باقی می ماند که آنگاه از خاموش شدن برج خنک کننده مبتلا انجماد و یخ زدگی می شود. 6. برای حفظ از برج خنک کننده در زمستان می توان از تشت خشک در برج خنک کن به کار گیری کرد به این معنا که دارای قراردادن تانک ذخیره برای آب برج خنک کننده می قدرت تمام آب کولینگ تاور را حساس گرانش به تانک منتقل کرد. ارزانترین گونه که کمترین میزان صرفه جویی در مصرف آب را نیز دارد، سیستم کولینگ هایبرید مدار باز است. مهم مقایسه کامل ویژگیهای برج خنک کن مکعبی و برج خنک کن گرد، معین می شود که عملاَ کدام کولینگ تاور خوب تر میباشد! همینطور همین پایهها جهت داشتن مقاومت حتمی در برابر نیروهای شکننده حاصل از جریان هوا در درون پوسته بصورت شیبدار ساخته میگردد . به منظور استعلام ارزش برج خنک کننده هیبریدی با کارشناسان فروش کارگاه تماس حاصل نمایید. آب از بالای برج بطرف پائین سرازیر میشود؛ بطوریکه جریان هوا به طور افقی جریان عمودی آب را قطع می کند که در همین حالت، گزیده از جریان هوا را جابجایی گرمای حاصل از آب گرم به‌وجود میآورد. این دلیل بصورت فشار به وسیله اختلاف دانسیتههای هوای سرد بیرون و هوای گرم و مرطوب باطن ساخت میگردد. در آب و هوای سرد زمستان، به جهت تقلیل اختلاف دمای ورودی و خروجی آب به برج (برای معتدل ساختن دمای آب برگشتی به پروسس)، عبور هوا از در میان قسمت مرطوب را جدا نموده و برج را بصورت یک برج خنک کننده خشک تبدیل کرد. از سوی دیگر، کاربری های قدرتمندی چون نیروگاهها و سیکلهای ترکیبی که نیاز به خنکسازی مداوم آب دارند، در فصول گرما همواره درگیر ایراداتی از سوی برجهای خنکساز خشک هستند! از دیگر معایب این گونه از برجخنککننده رسانا بودن فلز در درمقابل نفوذ گرما می باشد که به شدت در فصول گرم تاثیر منفی بردمای خروجی کولینگتاور خواهد داشت. بدنهی همین تجهیزات از گالوانیزه گرم ساخته میشود. برج خنک کننده بر مبنای جهت بازخورد جریانهای آب گرم اهمیت هوای سرد به دو مدل تقسیم میشوند. پکینگها به رخ شبکهای بوده و در دو مدل غشایی (Film Packing) و اسپلش (Splash Packing) در برج خنک کنها مورد به کارگیری قرار میگیرند. برج های خنک کننده در جور های متعدد علاوه بر آب به خواسته خنک سازی سیالاتی دیگر در شکل لزوم آیتم استعمال قرار می گیرند. هنگامی که شما همین مقاله را دوست داشتید، مایل به اطلاعات بیشتری در ارتباط حیاتی فروش قطعات برج خنک کننده وب وب سایت خویش باشید.

حتما بخوانید:
Don’t Be Fooled By Makeup Factory China

دیدگاهتان را بنویسید

hacklink al hd film izle php shell indir siber güvenlik android rat duşakabin fiyatları hack forum fethiye escort bayan escort - vip elit escort html nullednulled themesKamagrabuy verified stripe accountMobil Ödeme Bozdurmarekorbetgenco bahisdeneme bonusu veren sitelerPendik EscortBağlama büyüsü